tag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post3655546551405631615..comments2023-04-22T09:15:17.180+03:00Comments on Rouva B:n varaventtiili: Käytöstavoista ja niiden vivahteistaRouva Bhttp://www.blogger.com/profile/03350220050504850858noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post-70387736416978854062014-02-08T12:26:38.827+02:002014-02-08T12:26:38.827+02:00Ystävällisyys ja hyvät tavat, joiden ei oikeasti t...Ystävällisyys ja hyvät tavat, joiden ei oikeasti tarvitse olla mitään ylitsevuotavia ja normaalista poikkeavia, saavat kaikenlaiset asiat sujumaan helpommin, myös hankalasti selvitettävät ongelmat. Eikä se ystävällisesti käyttäytyvä itse menetä mitään. Joskus on ehkä tarvetta olla tiukka, mutta sekin onnistuu asialliseen sävyyn.Rouva Bhttps://www.blogger.com/profile/03350220050504850858noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post-77297932609087280492014-02-08T12:21:26.508+02:002014-02-08T12:21:26.508+02:00Mottosi tiivistää olennaisen. Olen niin täysin sam...Mottosi tiivistää olennaisen. Olen niin täysin samaa mieltä!Rouva Bhttps://www.blogger.com/profile/03350220050504850858noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post-45831660809607427412014-02-07T12:56:25.304+02:002014-02-07T12:56:25.304+02:00 Tulee niin hyvää mieli, kun saa asioita puhelimes... Tulee niin hyvää mieli, kun saa asioita puhelimessa ystävällisen henkilön kanssa asioidessa . Joskus on jostakin asiasta paha mieli ja yritän soitta joskus vihaisesti, asia jankuttaen jollekin toimistoon ja kun sieltä vastakin minulle ystävällisellä äänellä asiallisesti selittäen joku hyvä asiakastyöntekijä, niin minunkin vihainen mieli lauhtuu ja saan kaikki järjestyksen. Toivotamme toisillemme hyvää kaunista päivää ja päivä on pelastettu. Kerran pitkästä aikaa soitiin Viroon eläkkeenasioita kyselen, voi rakas jumala- miten sain kuulla huutoa ja tuli mieleen että: joo siellä vieläkin ei ole opittu ystävällistä asiointia . Melkein itkin kun laskin luurini. Rouva B. jatkaa sama mallia ... kyllä asiakkaat tykkää enemmän ystävällisyydestäsi . Na-tahttp://natnie01.vuodatus.net/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post-66389121369478298422014-02-06T10:02:01.793+02:002014-02-06T10:02:01.793+02:00Sulle olis naaras postia tuolla anna palautetta os...Sulle olis naaras postia tuolla anna palautetta osoitteessa..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post-20925069462768687232014-02-04T13:40:26.433+02:002014-02-04T13:40:26.433+02:00Ihan samoja kokemuksia sekä asiakkaista että työto...Ihan samoja kokemuksia sekä asiakkaista että työtovereista. En ymmärrä miksi on niin vaikeaa olla perusystävällinen toisille? Työelämässä pidän mottona sanontaa 'Kaikista ei tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen'. Puskissahttps://www.blogger.com/profile/12272525418918062341noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post-30191354474472058292014-02-02T21:19:30.993+02:002014-02-02T21:19:30.993+02:00Niinpä, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. En mi...Niinpä, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. En minäkään silti syntymäsuloinen ole, mutta olenpahan oppinut erinäisiä asioita vuosien varrella. ;)Rouva Bhttps://www.blogger.com/profile/03350220050504850858noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post-39943474821667098712014-02-02T21:17:35.916+02:002014-02-02T21:17:35.916+02:00Ja jos on epävarma tapauksesta, asiallinen suhtaut...Ja jos on epävarma tapauksesta, asiallinen suhtautuminen yleensä toimii aina. En tiedä, miksi joidenkin on vaikea ymmärtää sitä. Oma epävarmuus?Rouva Bhttps://www.blogger.com/profile/03350220050504850858noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post-31035371596228425952014-02-02T14:11:00.358+02:002014-02-02T14:11:00.358+02:00No näinhän se on eli sitä saat mitä tilaat eikä ke...No näinhän se on eli sitä saat mitä tilaat eikä kenelläkään todellisuudessa ole niin kiire etteikö niitä kuulumisia voisi kysyä tai muuta, varsinaiseen aiheeseen kuulumatonta. Se luo paljon välittömämmän ilmapiirin ja sellaisen tyypin kanssa on mukava tehdä töitä/olla tekemisisssä. Ehkäpä nämä imperetiivi-ihmiset koittavat pönkittää omaa ja aivan paskaa itsetuntoaan ärähtelemällä ja käskyttämällä. Typeriä kun ovat - toisin kuin meidän suloinen rouva B <3Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5621284519647480848.post-38358938706588448442014-01-31T21:37:22.208+02:002014-01-31T21:37:22.208+02:00Totta puhut! Pelisilmää tarvitaan aina ihmisten ka...Totta puhut! Pelisilmää tarvitaan aina ihmisten kanssa toimittaessa. Asiakaspalvelussa pitää tietää kenen kanssa voi heittää rennompaa läppää ja kuka taas vaatii asiallisemman suhtautumisen. Ja itsestään selvää tietty on, että jokaista ihmista, oli se asiakas tai yhteistyökumppani, arvostetaan. Sillä pääsee pitkälle - ja sä olet tosiaan oivaltanut sen;-)Marjaanahttps://www.blogger.com/profile/00309450372597070069noreply@blogger.com